Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

Sommarhelg i stan och semester funderingar

Av Stefan Widerlöv - 6 juli 2010 12:22

Eftersom jag höll på att testa lite olika inställningar i olika bloggprogram igår så kom en bild upp som det blev sor förtjusning över.
Så här kommer den i repris nudå:


Sommartankar :o )

Så har vardagen åter tagit mig i sitt grepp.

Helgen som var blev ganska lyckad. I fredags när Annica slutade jobbet drog vi ut till sandgrundsudden och satte oss för att njuta av solen, grillad kyckling och en kall öl. Staden var full av liv och rörelse. Det är ju fotbolls VM.  Efter en skön dusch hemma begav vi oss ut till Harrys för att möta upp goda vänner. Senare skulle vi på Glada Ankan och lyssna på Perry & the travellers. Mycket bra spelning.
Lördagen tillbringade vi på utteserveringen av Kebab House där de sände matchen mellan Argentina och Tyskland, där Tyskland vann till min stora lycka. Vidare förflyttade vi oss hen till Katta och Johnny där vi tillbringade en del av kvällen för att sedan avsluta i hamen där det var liveband.
Allt som allt en mycket trevlig helg.

Denna veckan ska jag ta det lite lugnare med träningen. Fick ont som tusan i ryggen igår kväll. Får se hur mycket styrketräning jag klarar av annars får det bli cardio för hela slanten.

Saga Widerlöv, den lille kattreackarn har blivit medlem i Kennelklubben??? Hur det nu har gått till. Förvisso älskar hon att leka apport men ändå…. det går lite väl långt detta… Vad blir nästa steg? Fixa hundkoja på gården?

Har lagt upp lite bilder från helgen som går att beskåda direkt här eller gå till fotosidan.

Var ska ni åka på semester iår?
Ska ni åka på semester iår?

Berätta…..

COAO – Collapse Over And Out

Tags: ,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Omg

Av Stefan Widerlöv - 5 december 2011 01:53

Jag borde byta mitt lösenord för mitt account har blivit hackat. Du ska vara glad att jag inte gör samma sak mot dig som jag gjorde mot den förra personen. Hans sociala liv är ganska krossat. ...

Av Stefan Widerlöv - 17 februari 2011 20:40

Torsdag kväll. Sitter och kollar på ödesmatchen Frölunda – Aik. De måste nästan vinna denna matchen annars luktar det kvalserien och det får icke ske.Har idag kopplat in Gatewayen från Telia. Nu har vi TV, bredband  och även hemtelefoni,...

Av Stefan Widerlöv - 14 februari 2011 13:22

Måndag igen… Flytten är avklarad. Än återstår en hel del micklande innan lägenheten är klar. Kablage skall dras, tavlor skall upp, hyllor skall borras fast och lite småpyssel. Flytten gick ganska smidigt i fredags. Det är gott att ha vänner so...

Av Stefan Widerlöv - 10 februari 2011 11:28

Torsdag. Imorgon går flyttlasset. Känns väldigt konstigt. Vemodigt på något vis. Hade knappt bott in sig på stället vi bor nu. Men vi hamanr i ett lite mer lugnt område så vi slipper hörnet och helgstråket där vi bor. Ska bli skönt att slippa det j...

Av Stefan Widerlöv - 7 februari 2011 12:53

Måndag…. Är inte riktigt i form… Huvudvärk och seg som attan i kroppen.5 dagar tills vi flyttar och packningen går oerhört långsamt. Förvisso är det inte överdrivet mycket att packa men ändå… Jag vill ha koll och mina tidsschem...

Ovido - Quiz & Flashcards