Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Stefan Widerlöv - 7 juli 2010 21:46

Nu har det gått en hel dag utan Concerta.
Tog en rövare och drog ned till apoteket utifall jag hade något kvar att hämta ut, men icke.
Trots detta har det gått förvånansvärt bra. Jag är överraskad. Samtidigt som jag håller på att trappa ned Cipramilen. Får se om det går lika bra i morgon….
Kanse kan sluta med Concertan helt och bara fokusera mig på att minska Cipramilen.
Idag har det varit förjävla varmt.
Efter träningen idag så satt jag på uteplatsen på baksidan och uträttade lite ärenden via mobilen, både via telefon, sms och mail. I Love my iPhone och väntar med spänning på iPhone 4. Efter en timma i solen så fick jag min sedvanliga rödaktiga svidande hud. Tål ju fan ingen sol alls. Hade lite lust att åka och bada men det blev inte så. Har svårt att ta mig iväg til stranden.
Middagen bestod av blodpudding. Gött är det.

vm_2010Nu sitter jag och avnjuter Fotbolls VM semifinal 2 mellan Spanien och Tyskland. Håller på Tyskland.

I morgon skall det bli regn sägs det. Skulle vara skönt med lite regn en dag.

Facket har fortfarande inte hört av sig och ekonomin sinar förödande snabbt. Får jag inte börja stämpla snart så ligger vi en hel del back när räkningarna ska betalas. Skulle vara kul att ha några kronor över i sommar till annat.

COAO – Collapse Over And

Av Stefan Widerlöv - 7 juli 2010 11:05

Satan vilken värme det var idag då…. Tur man har uteplatsen en våning ned för lite svalka på morgonkvisten. Kom till min stora fasa på att jag inte har någon Concerta kvar. concerta-01Vips får jag kasta mig på telefonen för att ringa efter nya. 5 arbetsdagar tar det tills jag får nya. 5! Hur faen ska jag klara av detta…. Sitter och är ganska suddig. Får inget gjort alls. Möööhh… Får försöka koncentrera mig. Dra till gymmet och bygga upp lite endorfiner, lägga sig i solen för lite vitaminer, hälla i mig kaffe till koffeinet kickstartar systemet och skakningarna börjar. Det går bra nu…… COAO – Collapse Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards