Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Stefan Widerlöv - 26 juli 2010 15:42

Måndag….
Har varit lite förkyld under helgen med tillhörande halsont. Idag mår jag snäppet bättre så det får bli ett försök på gymmet.
Sommaren verkar ha gett med sig och det trista gråa svenska vädret har återvänt. Kan vara skönt ett par dagar att ta paus ifrån all värme och klibbighet.

Var ned i hamnen i Torsdags där Rock-Ragge spelade. Kult klassiker i sin guldkavaj. Samtidigt som det var RixFM festival på torget, vilket jag sket högaktiningsfullt i.
I Lördags var vi ute på Orrholmen hos några vänner och bara umgicks. Tyvärr kände jag av halsen så det blev en ganska tidig kväll för mig.

ragge

Idag börjar Annicas semester.
Detta kan bli lite klurigt för mig och mina rutiner. Förvisso kan jag vara rätt flexibel när det väl gäller men jag har svårt att få något gjort när det blir en sådan här förändring. Nu har jag ju tur att Annica gillar att mösa lite på förmiddagen och sörpla kaffe och lösa Suduko, så jag kan faktiskt knipa åt mig en stund för att gå igenom mina rutiner på datorn etc…

Träningen förra veckan var rätt okej när jag väl vänt på tågordningen som jag skrev om förut. Förvisso var det jobbigt att avsluta med cardio än att börja men det är väl det som är vitsen med det hela kanske… Får se om det kan ge något.

Känner mig rätt tom i huvudet för tillfället…. (jaja jag vet att jag brukar vara det…)
Dags att vränga i sig en omelett och dra iväg till gymmet.

COAO – Collapse Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards