Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Stefan Widerlöv - 13 juli 2010 14:12

Denna värme säger jag bara. Man håller på att förgås. Men det är väl synd att fläktminiklaga. Vi svenskar är ganska bra på att gnälla på vädret. Men vad ska man göra när man flyter bort och håller på att drunkna av allt vatten man inmundigar. Tur man kör med kolsyrat vatten så man får i sig en smula luft också. Har köpt en fantastisk lite fläkt på Claes Ohlsson. Lillebror till den förra stora fläkten jag köpte där. I helgen var vi på Playa del Edsvalla hemma hos Eva o Niklas och våldgästade deras pool. Sedan blev det grillkväll. Är så illa tvungen att komma ut till vattnet lite mer om den här värmen håller i sig. Idag har det förvisso kommit några droppar och i natt vid 4 snåret åskade det rejält. Idag är det över en vecka sedan jag hade Concerta hemma. Apoteket har inte fått in någon order ännu. Skumma dryga läkare. Detgår förvånandsvärt bra förrutom att jag är lite avtrubbad och har svårt att genomföra och planera saker. Är loiksom varken glad eller ledsen, bara nollställd, Zombieaktig. Samtidigt som jag försöker skära ned på Cipramilen. Ska till apoteket imorgon igen och se om de kommit in. Må väl i värmen kära medborgare….. COAO – Collapse Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards