Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Stefan Widerlöv - 30 juni 2010 22:16

Onsdag kväll. Hade en himla lust att gå på Sommarplaya premiär på Pitchers ikväll. Men jag har fan inte några pengar över just nu så det blir till att hålla sig inne lugnt och snällt.
Ringde facket idag angående min stämpling. De har fortfarande inte tagit något beslut om detta. Har snart gått en månad. Men de skyndar långsamt.

Har inte hört något från barnen på ett tag. Jo jag pratar lite med dem när jag väl får fatt i dem via mobilen. Annars är det inte mer. Har ingen aning om de kommer att komma upp till mig i sommar. Hoppas verkligen det. Längtar så förbenat efter dem men som jag sagt förut så är det inte bara att träffas över en fika eller dylikt när det är 50 mil mellan oss. Jag har ständigt dåligt samvete över dem. Kommer jag se dem mer i år? Inte en aning.

Det har snart gått två veckor sedan jag började trappa ned cipramilen med en halv tablett. Det känns fortfarande att det saknas något. Får väl hålla ut under sommaren.

Tränar som en tok på gymmet nu. Finns inte mycket annat att göra.
I måndags började jag ett nytt träningsschema. Idag sitter jag med världens träningsvärk. Skönt på något bissart vis. Har även ökat på cardioträningen så att man med lite tur kan bränna lite fett.

Stranden har jag bara varit på en gång hittils i sommar. Då brände jag givetvis upp mig. Brukar ha den tendensen. Vit, röd, vit, röd osv….
Får liksom ingen ordning på sommaren. Känns som jag sitter vid  datorn på förmiddagarna och hänger på gymmet på eftermiddagarna. Sen är det dags för käk o sedan nalkas kvällen.
Kanske skulle försöka vara ute i den goa luften lite mer. Det skall ju göra en gott sägs det.

skall gnaga på lite melon och beta av några avsnitt av 24 som jag börjat titta på igår.
I morgon är en ny dag….. men det saknas något i mitt huvud just nu ……

COAO – Collapse Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards