Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Stefan Widerlöv - 29 juni 2010 20:53

Midsommar har kommit och gått ytterligare ett år. Förvånansvärt var att det bara kom en liten regnskur denna gången. Vi firade midsommar på Orrholmen iår. Hos Cicki. Vi var nog ett 30 tal personer, barn och djur inkluderade. Mycket trevlig tillställning med trubadurande, sill och lekar. Bilder från midsommar finns i foto albumet, eller gå direkt till dem här. Snart är vi inne i juli.. och igår den 28 juni tog jag mitt premiär dopp på Bomstad. Det var svinkallt tycker jag. Får nog allt bli några futtiga grader till innan jag är helt bekväm i spat. Så idag sitter jag inne i nätan 30 gradig värme, röd som en kräfta. A-kassan krånglar. Har inte en spänn i inkomst. Så Juli ser ljus ut. Får leva på sol o kärlek. Vet inte hur det blir med varken jobb eller något just nu. Men vad gör det när solen skiner, flickan är ljuv och ölen är sval.. det är sommar……. COAO – Collapse Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards