Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Stefan Widerlöv - 9 juni 2010 22:48

Helgen är till ända.
Var på poolparty på Lördagen hos goda vänner.
Mycket trevlig tillställning. De utlovade bilderna finns här: Poolparty i Edsvalla
Idag var jag på det mycket hemska arbetsförmedlingen och gjorde mig omöjlig. Skall få en kallelse till avdelningen för svåra fall (så kallar jag den iallafall).
Satt sedan i ett telefonmöte med Småföretagarnas akassa och fyllde i kopiösa mängder information. Mer skall kompletteras innan de beslutar om jag får stämpla. 

Har börjat på en liten deff vecka där jag bara äter protein och mycket sparsamt. Får se om det kan ge mig en boost på förbränningen. Tränade med tunga vikter på gymmet 4 dagar förra veckan. Denna vecka blir det lite mer uthållighetsträning.

Har startat en ny blogg – Collapse Apple World – där jag försöker samla på mig saker om Mac, iphone och OsX. Tips o tricks o lite annat smått och gott som rör apple. 

Ha en fortsatt bra vecka i sommarvärmen.

COAO – Collapse Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards