Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Stefan Widerlöv - 22 juni 2010 17:06

Ligger i gräset vid älven och solar lite eftrr träningen. Hör en gräsklippare i fjärran och måsar i skyn. Kikar bort mot en kinarestaurang och inser att det skulle vara fantastiskt gott med kinamat. Men jag har inte ekonomi till det så det får bli en protein smoothie när jag kommer hem istället.

Idag är 3 dagen jag tar mindre cipramil än ordinarie dos. Ska försöka minska ned eller helst av allt helt sluta med den. Det går väl ganska bra men jag blir väldigt lätt irriterad av min omgivning. Passar på att trappa ned när jag nu inte har massa måsten för tillfället. Solen gör sitt till för humöret också.
Än så länge har arbetsförmedlingen bara skickat ettcbrev där jag ska delge dem mina ”besvär” ??? Somde så expertisaktigt uttrycker det..

Det är allt bra härligt med sommar ibland.

2 dagar kvar på gymmet denna veckan sen är det midsommar.
Vad gör alla människor på midsommarafton?

Berätta för en nyfiken själ.

COAO – Collapse Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards