Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Stefan Widerlöv - 27 augusti 2010 12:30

Fredag!
Denna underbara klang den dagen har. Slutet på veckan. Dags för fredagsmys, Kyckling på fredag, fläskkotlett varje dag osv…. Jävla bullshit. Nåja det är alltid mysigt på något underligt vis ändå när fredagen vaknar till liv. Folk verkar var alite mer positiva, det ligger en spänning i luften inför helgen. Ytterligare ett oskrivet blad väntar på att fyllas i. Vad kommer det innehålla? God mat? Fest? myskvällar? Gräl? misär? fylla? träning? avkoppling? Samkväm? Vem vet?
Dagarna 3 innan återigen den gråa trista måndagen nalkas…

matcirkel_20083504Idag är det exakt 5 dagar sedan jag slutade äta kolhydrater. Det har gett resultat direkt. Ett par!! kilo ned i vikt, känner mig lättare och smidigare. Förvisso var de första dagarna lite jobbiga när allt socker och kolhydreater skulle ut. Extra jobbigt var det på gymmet. Men denna veckan har jag lagt upp träningen varannan dag. Ett par muskelgrupper i taget samt cardio. Det är helt underbart att träna. Envis som en tupp är jag oxå så det finns liksom inga hinder för mig att träna. Punkt slut. S.a.t.s är ett suveränt gym tycker jag.

c_friavikter

Det är nog en av de största fördelarna med att bo mitt i stan just nu tycket jag. Gångavståndet till olika saker. Gym, caféer, affärer, tåg, buss m.m…

Har lagt upp schemat på föreläsningarna på Ozakatts Facebook.
Nu sätter vi snart igång på allvar. Ska bli himla skönt att föreläsa igen.

Trevlig helg alla medborgare

Vad ska ni göra i helgen?
Berätta…..

COAO – Collapse Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards