Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Stefan Widerlöv - 20 augusti 2010 14:15

Fredag och jag har knappt sovit inatt.

Igår var jag så adrenalinstinn av olika orsaker. Hatar jobbiga myndigheter och stendumma människor. Var som en vilde igår. Hatade allt och alla. Var så uppe i varv så jag inte kunde sova överhuvudtaget. Låg och vred mig medans tankarna malde. Planerade illdåd på personer. Till slut somnade jag ändock. Vaknade av att någon otäck själ borrade någonstans i huset tidigt i morse. Hending!

Idag är det bättre dock.
Tror jag skall ta en vilodag från gymmet. Har en enorm träningsvärk efter 3 intensiva dagar på S.A.T.S Börjar komma igång efter Pragresan igen.
Ska göra nya träningsscheman inför hösten. Ombyte förnöjer säger de som vet..

Har en del att pyssla med inför föreläsningarna som drar igång i September.
Vi föreläser på hemmaplan, Karlstad den 13 September. För mer info om den titta in på Ozakatt.

Har börjat trappa ned ytterligare på Cipramilen med en halv tablett idag. Får hoppas det går bra. Vill så gärna bli av med medicinerna.

Har massor av planer i huvudet just nu.
Funderar på att döda min MAC blog och starta upp en Facebook blog istället, då jag sysslar ganska myhcket med FB som de flesta vet.
Är på gång att starta en Facebooksida till våran katt Saga, eller hund eller vad hon är för tillfället…

Väntar på min Iphone 4, 16 GB svart som jag beställt från Telia.
Håller koll på leveransen via nätet.

Facket verkar äntligen fått tummen ur och jag är, hör och häpna, först i kön nu.

När det kommit in lite kapital så skall jag portera över mitt gamla webbhotell till Binero.
Bredbandsbolaget är uppsagt och stadsnätet i full fart hemma. Behöver bara en snabbare router för full duplex.

Ikväll blir det slappa framför tv:n och kanske trycka i sig lite godis.

Sommaren verkar gå mot sitt slut.

Vad har ni för planer för hösten , kära medborgare?
Skriv och berätta….

COAO – Collapse Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards