Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Stefan Widerlöv - 21 augusti 2010 14:47

Lördag.
Skulle egentligen varit på Lars Winnerbäck på Sandgrundsudden igår men hade inga biljetter eller kaiptal till det heller för den delen. Nåja det går väl fler tåg.
Idag har jag planerat upp kommande vecka medans frugan varit riktigt hurtig och varit på gymmet. Själv är jag lite mer öla sugen än gymsugen idag. Vilken tur att frugan ska bort till jobbarkompisar ikväll då och att det kommer hit en kompis så vi kan smutta på någon öl och provsmaka de olika Absinthsmakerna jag medhavde från Prag.

coffe-o-holicDet är andra dagen med bara en Cipramil och det känns ganska ok fortfarande. Får väl se när jag utsätts för lite stress och press vad som händer. Har fortfarande en jävvla massa islka och förakt för en del personer kvar i kroppen som vill ut.

Facket verkar ha gett med sig iallafall och tänker utbetala mig lite ersättning så småningom.
Smuttar förnöjt ur min enorma Starbucks kaffekopp jag köpte i Prag. Den rymemr lätt en halvliter så jag behöver inte fylla på den så ofta för att få en rejäl koffeinkick höhö…

Längtar till Prag igen, vilken superstad. Kan varmt rekomendera den till precis alla. Billigt att äta o dricka gött. Mycket shopping på de stora shoppingstråken för de som känner för det och en hel massa saker att se. Billigt att ta sig dit med Ryan Air och billigt boende finns.

Nu skall feststämning laddas upp.

Ha en go Lördag alla.

COAO – Collapse Over And Out 

Ovido - Quiz & Flashcards