Alla inlägg den 9 september 2010

Av Stefan Widerlöv - 9 september 2010 19:45

Idag har hjärnan fått sig ett spel.
Måste vara serotonionbrist. Har varit så osammanhängande hela dagen. Irriterad, svammlig, förvirrad och rejält okoncentrerad. Den minsta lilla sak blir stor och svår. Minsta lilla avvikelse eller störningsmoment får mej och vilja mörda någon.
Kanske är det så att jag inte klarar av några krav eller åtaganden eller minsta press utan Cipramil. Har ju minskat ned till 1 tablett om dagen under sommaren, det fungerade ganska bra fast då var jag helt utan krav.
beer-may-help-brain-injuriesNär jag sedan skall få ihop saker och ting i mitt huvud och inte till 100% kan göra det på mitt sätt så har jag en tendens att krasha.
Är stressad till max av någon outgrundlig anledning. Har verkligen svårt att fokusera.


Skönaste stunden idag var på gymmet.
Där vet jag vad som skall göras och hur. Samtidigt rensas hjärnan på jobbiga tankar. Riktigt skönt är det.

I morgon är det fredag och gymmet hägrar åter. Börjar få rejäl träningsvärk idag efter träningspasset. Har ont i underarmarna och axlarna sedan en tid tillbaka av för mycket träning och skulle ta det lugnt idag så jag inte drar på mig någon muskelinflammation, och vad händer? Givetvis kör jag ett enormt jävla hästpass istället. Samma gäller för imorgon.
Lagom?
Tror inte det…..

Kaffe[1]Sedan har jag inköpt mitt favvokaffe i Saluhallen i Göteborg när jag var där och träffade Andreas. Superblandning av Vanilj, Hasselnöt och även ett stänk Irish Cream. Mumma.
..och apropå lagom… givetvis har jag druckit kopiösa mängder idag. Jag som redan har svårt att sova på nätterna.

Bra jobbat Stefan

Måste försöka lugna ned kroppen lite och föröska njuta av helgen som är i analkande.

COAO – Collapse Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards