Alla inlägg den 2 september 2010

Av Stefan Widerlöv - 2 september 2010 19:22

Igår fick jag sålt min iphone 3G efter bara ett par dagar på blocket. Det går tokfort att sälja saker där tydligen. Får se vad jag kan rota fram mera att sälja. Nytt intresse på G kanske.

Idag besökte jag Lifeandstyle, Mac återförsäljare här i stada.

Köpte mig ett trådlöst tangentbord samt ett Ställ för bärbara datorer, ett Twelve Souths BookArc.

large_p18087463_version1large_p1294723_version0

copterphoneVar även vidare till Telia och köpte ett skyddsskal och skyddsfilm från Copter till Iphone 4. Det sägs att skyddsfilmen är utvecklad för militärt bruk och används även som skydd på helikoptrars rotorblad. (nördfakta höhö..)

post-shadow

Idag är dag 3 jag tränar denna veckan. 2 dagar kvar.
Har lagt upp träningen så att jag kör en muskelgrupp per dag samt lite mer fettförbränning denna veckan.
Kolhydraterna håller jag till ett minimum.
Känner mig ganska sliten i kroppen men får kämpa på. Det är skönt att komma till gymmet och dra igång ett pass även om det tar emot någon gång ibland innan man kommit iväg.

Kör fortfarande på med en Cipramil och det verkar fungera bra. Ska bli spännande och se när jag kan minska ned ytterligare med en halv tablett. Målet är att sluta helt med dem.

Såg förresten att webläsaren IE Explorer har tappat ytterligare mark.

Vad använder ni för webläsare?

Själv använder jag mig av Firefox och sekundärt Chrome.

COAO – Collapse Over And Out 

mwmac

Ovido - Quiz & Flashcards