Alla inlägg den 6 september 2010

Av Stefan Widerlöv - 6 september 2010 12:20

Måndag.
Det vet vi ju alla vad jag tycker om denna dagen..
Nevertheless så är det helt ok med måndag idag.

I fredags var vi till Katta o Johnny för lite samvkväm och sedan tog vi en tur ned till den lokala puben Leprechaun.
Lördagen tillbringade vi med att passa Charlie över natten.
Söndagen blev ganska skön när lugnet lagt sig här hemma. Ingen skrikande bäbis, ingen mullrande 17 årig tonåring som är hittvingad varannana helg av en icke nämnvärd person, och studenterna hade ledigt från deras 2 veckors nollning, så det var till och med tyst ute.

Nollning ja, studenterna har riktigt tagit fart under de här två veckorna i stan, ett jävla stort fyllekalas verkar det vara. Det låter iallafall som det.

I morgon åker jag för att träffa Andreas, min son i GBG. Ska bli skönt. Har inte träffat honom sedan februari. Lite kvalitetstid är väl aldrig fel.

Passar bra med att vila från träningen ett par dagar. Verkar som jag har början till inflammation i underarmarna. Har väl lyft för mycket för mitt eget bästa. (det var ju det här med lagom igen…)
Annars fortsätter veckan i kolhydratsvägrans tecken.

Har bestämt mig för att ta en vit månad nu. Det gör nog gott med både kropp och själ. Få se vilken inverkan det kan ha på vikten.

Installerade bootcamp på Maccen igår. Så nu dubbelkör jag både windows 7 och OSx på den. Håller på att migerar över saker från den stationära som jag så småningom skall avveckla.

Föreläsningen i Karlstad den 13 september var ute i annons i lördags så det har börjat ringa en del. Får hoppas det blir fullt. Premiär som det är för denna terminen. 

Asperger och ADHD föreläsning

  

EXTRA!
Utanförskap, Galenskap och Kunskap
En föreläsning om ADHD och Aspergers syndrom
Finns det kunskap finns det makt att förändra…

aspFÖRELÄSNING 13 september i KARLSTAD

13 september blir det Föreläsning i Församlingshemmet,
V. Kyrkogatan 5, i Karlstad,
kl. 17.30-20.30

ALLA biljetter kostar 250 kr inkl. moms och skall betalas på plats.

Anmälan sker endera på Facebook, eller till asa.gravander@live.se,
eller till Åsas mobil: 0709-91 75 41,
mellan kl. 11-18. 150 platser, så först till kvarn…

Välkomna

Stefan och Åsa

COAO – Collapse Over And Out


mwmac

Ovido - Quiz & Flashcards