Alla inlägg den 13 december 2010

Av Stefan Widerlöv - 13 december 2010 15:26

Måndag 13 December.
De flesta firar väl någon form av Lucia idag antar jag.
Själv skippar jag det. Är inte speciellt förtjust i Lussekatter överhuvudtaget.

Jag fick mitt lussefirande i Göteborg i helgen.
Jag, Annica, Roger och Sussa tog oss ned till GBG för att besöka Liseberg och julmarknaden. Den var mycket trevlig. Men efter ett tag så tappar man ju intresset, för hur mycket man än tycker om ljus i alla dess former så är de just bara ljus.  
Sagt och gjort så vi tar vagnen till Wästerhus, den gamla älskade puben sedan tiden jag bodde i Majorna.
Överlag var det en mycket gemytlig helg i Götet. Lördagen passade vi på att rulla runt lite i Saluhallen där jag köpte 1KG! Vanilj och hasselnötskaffe. 7:ans ölhall alltid ett måste där jag inmundigade den gamla New York klassikern Brooklyn Lager.
I väntan på tåget satt vi på centralens pub och avnjöt Frölunda – Linköpings första period.

P1000974.jpg
Så nu är det vardag och lite jobbförberedelser inför nästa termin i vanlig ordning.
Snart börjar julhandlingen pocka på, så då får man ge sig ut i kriget i affärerna igen.

Min testperiod av Google Chrome fortsätter. 
Recension kommer i dagarna.


COAO – Collapse Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards