Alla inlägg den 3 december 2010

Av Stefan Widerlöv - 3 december 2010 12:53

Säsongen är över.
Trist tycker jag. Hade behövt jobbat lite längre in i december.
Men vi kommer igen i februari i full styrka, både som Ozakatt och Åsa Gravander – På egna ben och Asperger – Helt enkelt!

Nu har vi sagt upp lägenheten. Mycket trist att behöva göra detta. Trivs som fisken i en frysdisk på saluhallen???
Enda nackdelarna med denna lägenheten är att den inte har balkong och att det ibland är lite väl mycket väsen utanför då vi bor mitt i stråket för helgfirarna som går förbi. Skall förvisso inte flytta långt bort. Ca 500 meter kanske. Till en 2:a.  Vi kommer ned en hel del i hyra vilket är direkt avgörande.

Har äntligen fått Ritalin utskrivet för att testa som tillägg till Concertan. Den håller inte hela dagen så lite påfyllning av Ritalin är kanske det bästa. Vill inte öka dosen Concerta då jag sitter i taket med vilt flaxande ögon vid för höga doser.. (vilket iofs kan vara trevligt ibland)…
Vill försöka sluta med Cipramilen.
Tror jag ska försöka minska ned till en halv tablett om dagen under juluppehållet. Får se om det går.

Webläsarkriget fortsätter. Google Chrome 8 finns nu i stabil nedladdning och tar marknadsandelar av de övriga webläsarna.
Själv är jag fortfarande i valet och kvalet mellan Firefox och Chrome.
På Pc:n kör jag Firefox som huvudläsare och på maccen har jag mer och mer gått över till Chrome.
Det är nog en smaksak vilken som är bäst antar jag.

Vad tycker ni?
Vilken webläsare använder ni mest?
Berätta….

Trevlig vinter på er kära populas…

vinter-05

COAO – Collapse Over And Out 

Ovido - Quiz & Flashcards