Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Huvudkrash

Av Stefan Widerlöv - 19 april 2010 11:53

Efter förra helvetesveckan med allt strul så var helgen mycket välkommen.
I Fredags flägnde jag iväg mig till gymmet och tog ett rejält pass. Det rensar huvudet ganska bra. Vi gick ned till Pitchers uteservering vid 16-tiden och tog en öl. Hem o käkade och smuttade på en Powers whiskey. Så långt allt bra… Senare på kvällen gick vi till Leprechaun och inmundigade varsin öl. Trötta och belåtna gav vi oss av hemåt och sov.Headache--28955

Lördagen gick I seghetens spår den med. Var fruktansvärt trött hela dagen utan att ha partajat loss dagen innan märk väl. Gick ut till Konsum och handlade lite göttis och slängde mig ned framför tv:n och SM finalen I hockey. Höll på somna hela tiden. Senare blev det film och Anncia kröp I bädden redan 22:00. Jag tvingade mig att se klart på en fantastiskt bra film, Brooklyn Finest. Strax innan midnatt krälade jag isäng utom mig av trötthet. 
Vaknade flera gånger under lördagsnatten med en förbannat svår huvudvärk. Söndag morgon och värken fanns kvar. Slängde I mig några treo, lite kaffe och somnade om. Vaknade runt 13-snåret. Huvudvärken var kvar. Ljud och ljus bombarderade mig och jag var allt annat än I form.
Så hela dagen har egentligen gått ut på att bota huvudvärken idag. Ikväll mådde jag väl någorlunda så jag kunde ta en promenad till Haga hallen.
Klockan är nu 23:30 och jag ska försöka kolla lite på Stanley Cup slutspelet I NHL, Ottawa- Pittsburgh. 
Det var längesedan en helg var så lugn som denna men tröttheten har varit överhängande hela tiden. Det kommer väl retroaktivt efter förra veckan.
Dags att samla nya krafter. Nästa vecka bär det av till Östhammar och Södertälje och föreläser.

Trevlig söndag medborgare


COAO – Collapse Over And Out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Omg

Av Stefan Widerlöv - 5 december 2011 01:53

Jag borde byta mitt lösenord för mitt account har blivit hackat. Du ska vara glad att jag inte gör samma sak mot dig som jag gjorde mot den förra personen. Hans sociala liv är ganska krossat. ...

Av Stefan Widerlöv - 17 februari 2011 20:40

Torsdag kväll. Sitter och kollar på ödesmatchen Frölunda – Aik. De måste nästan vinna denna matchen annars luktar det kvalserien och det får icke ske.Har idag kopplat in Gatewayen från Telia. Nu har vi TV, bredband  och även hemtelefoni,...

Av Stefan Widerlöv - 14 februari 2011 13:22

Måndag igen… Flytten är avklarad. Än återstår en hel del micklande innan lägenheten är klar. Kablage skall dras, tavlor skall upp, hyllor skall borras fast och lite småpyssel. Flytten gick ganska smidigt i fredags. Det är gott att ha vänner so...

Av Stefan Widerlöv - 10 februari 2011 11:28

Torsdag. Imorgon går flyttlasset. Känns väldigt konstigt. Vemodigt på något vis. Hade knappt bott in sig på stället vi bor nu. Men vi hamanr i ett lite mer lugnt område så vi slipper hörnet och helgstråket där vi bor. Ska bli skönt att slippa det j...

Av Stefan Widerlöv - 7 februari 2011 12:53

Måndag…. Är inte riktigt i form… Huvudvärk och seg som attan i kroppen.5 dagar tills vi flyttar och packningen går oerhört långsamt. Förvisso är det inte överdrivet mycket att packa men ändå… Jag vill ha koll och mina tidsschem...

Ovido - Quiz & Flashcards