Alla inlägg den 7 april 2010

Av Stefan Widerlöv - 7 april 2010 23:59

Nu är jag väl sådär förbannat velig igen.
Kan absolut inte synka ihop något alls.
Har laddat ned massa wallpapers till datorn för att sedan komma på att det är onödigt och radera dem.
Håller fortfarande på att leta efter den perfekta Att göra appen.
Jag följer Elitserien, kvalserien , Ryska ligan och NHL med stort intresse – Sporadiskt. Inget konsekvent där heller.
Jag påbörjar saker och slutförd dem absolut inte.
Jag kollar upp Macbook Pro då jag vill ha en sådan. Ryktas att det skall släppas nya om några veckor. Men tänk om jag inte blir nöjd med en Mac då?
Det måste jag väl ändå bli va?
Min bookmark lista I Firefox är just nu oändligt lång för jag sparar mycket att läsa senare.. ska bara….
confused1Sortera firmapapper inför deklarationen har jag påbörjat massor av gånger men det fattas antagligen lite papper som måste skaffas….
Ska jag börja med LCHF igen eller kanske GI? Tränar som en iller… Ska jag utöka träningen?
Vill tatuera mig. Vill åka bort. Vill vara hemma. Vet inte vad jag vill.
Känner mig virrig … för virrig… förvirrad?

Lite tankar en onsdagskväll ifrån ett AspieHead.

COAO – Collapse Over And Out eller???

Ovido - Quiz & Flashcards