Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Stefan Widerlöv - 25 januari 2011 00:19

Måndag. 
flyttaIdag har jag gjort adressändring. 
2 veckor kvar till flytt. Vi har ännu inte packat en endaste pinal. 
Konstigt, jag som alltid måste ha sådan järnkoll och superplanera allt. 
Vi flyttar ca 500 meter bort till en mindre lägenhet. Känns trist att flytta efter bara ett år här i lägenheten men hyran är för övermäktig och så behöver ju katten inget eget rum direkt. Men det blir väl bra detta med. 

Föreläsningarna börjar snart dra ihop sig. 
Får bara hoppas att det går ihop denna terminen. 

Har hållt igång hela dagen. 
Först en massa telefonsamtal,  sedan massa annonsering och jagade av lokaler och adresser till dessa. Massa papper på skrivbordet och en hel drös mail i inkorgen. Tvättat i tvättstugan. 
Tränat ett gött tabata pass och slutligen varit på en föreläsning i karlskoga med Maria Andersson. Mycket trevligt.

Men jag känner att jag verkligen inte klarar av så många saker på en dag. 
Det värsta är att morgondagen fortsätter i samma skenande takt och jag tror mig veta redan nu att jag kommer ha mycket svårt att komma igång imorgon. Får försöka mobilisera alla mina krafter till detta.

Så nu nattsuddar jag lite och försöker få ned min övervarvade hjärna.

COAO – Collapse Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards