Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Stefan Widerlöv - 17 januari 2011 12:52

Måndag. 
Behövs det sägas mer egentligen? 
Sitter fast med ett enormt rövklister. 
Efter förra veckans hysteriska arbete med jakt av lokaler, annonser och dylikt kommer så the big Mental meltdown. 
Har en hel del att göra idag med men hjärnan vägrar vara med. Får ingenting gjort. Dagens ord är – Ska bara…. 
Kan inte fokusera. Allt är oöverstigliga hinder. 
Hatar dagar som dessa. Kanske behövs de för att skyda mig själv. Vet inte.

Ska ringa runt lite, vilket tar emot något oerhört. Vill inte prata med folk idag eftersom jag inte är skärpt för fem öre… Lite mailkontakt skall göras, några lokaler skall letas reda på, ett par annonser skall göras, diskmaskinen skall tömmas, tvätten skall sorteras och läggas in. Ska iväg och träna på gymmet. Middag skall tillagas.

….och jag bara sitter här och klickar katatoniskt på länk efter länk efter länk på datorn…

Kommer liksom inte ur det.

sww

Har bestämt mig för att inte träna idag iallafall. 
Förra veckan bestod av 3 dagar på gymmet med styrketräning och konditionsträning samt 3 Tabata pass de övriga dagarna. Resultatet blev att jag har fanimej ont överallt. Kanske kroppen säger åt mig att vila ett par dagar. Vem vet….

COAO – Collapse Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards