Alla inlägg den 22 november 2010

Av Stefan Widerlöv - 22 november 2010 13:57

Måndag.
snowwDet snöar friskt ute. Sitter inne framför datorn och inser att det är första gången sedan jag kom hem i fredags jag är helt själv, förutom katten då.
Det känns. Har nog behov av att ha ganska mycket ensamtid efter en föreläsningsturné.

Imorgon bär det av till Trollhättan för en föreläsning.
Sedan väntar Kalmar den 30 november och Hultsfred den 1 december. Sedan är säsongen över.
Då är det dags att ta tag i nästa säsong av Asperger – helt enkelt!.

Helgen som gick var trevlig fastän det var en himla massa intryck. På fredagen åt vi tacos och jag blev firad för jag fyllt år i min frånvaro.
Lördagen ägnades åt en tur till gymmet och sedan hem för att varva upp och kolla på den eminenta matchen mellan FBK ochg Frölunda, vilken för övrigt Frölunda vann helt rättvist till min stora lycka.

Idag ska vi och eventuellt skriva kontrakt på en ny lägenhet. Blir spännande. Får bli en powerwalk i smöm efter det.

Glöm inte att följa mig på:
Posterous: Asperger – Helt enkelt
Twitter: Asperger 65
Facebook: Asperger – helt enkelt!

P.s
– Glöm inte klångkalsonger vid utgång

d.s

COAO – Collapse Over And Out


mwmac

Ovido - Quiz & Flashcards