Alla inlägg den 12 november 2010

Av Stefan Widerlöv - 12 november 2010 11:02

Fredag.
Har jobbat på bra denna veckan med mina föreläsningar och planeringen inför nästa år. Min sida är till slut ganska klar. Asperger – Helt enkelt!

asperger

Där finns min presentation och mina föreläsningar, både egna och de med Ozakatt.
Vidare finns jag också på Biljettplatsen numera.
Kommer att fixa en egen facebook sida och en egen Posterous sida för uppdateringar och annan info.
På söndag drar vi iväg till Örnsköldsvik för en vecka av föreläsningar.
Måndag – Örnsköldsvik, tisdag – Sollefteå, onsdaga – Kramfors (då fyller jag 45) och torsdag – härnösand. Sedan drar vi hemåt igen på fredag.

Kom från gymmet precis. Har tränat 5 dagar denna veckan. Kanske lite överkurs, men det är gött. Magen krånglar som satan fortfarande och jag vet inte om det är magkatarr på väg igen. Tycker jag har det till och från.

Ikväll ska vi ha lite fredagsmys med något gott att äta och bara vara… Men först har jag tvättstugan…. urrk.

Har inte haft tid att recensera mina mac program jag testar men det kommer.

COAO – Collapse Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards