Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Stefan Widerlöv - 13 mars 2010 00:46

Vet inte hur det kom sig att jag sitter här just nu.
Har varit ute på Bishop och tagit en massa för öl med våra goda vänner.
Sedan kom våra nadra goda vänner he mtill oss innan vi gick till Pitchers.
Väl på Röda Rummet kände jag mig icke så dansant så jag tog en promenad på 2 minuter hem till mig. Sicken jävla tur man bor mitt i stan.


Börjar bli så förbannat trött på all muzak som spelas. Var är den "riktiga" musiken?
Rediga remixar eller go gammal rock, eller helst enligt mig gammal svensk progg eller en riktig afton  med brittisk punk från 1977, så man kunde känna sig lite hemma.


Men som den över vintrade gamla punk hippien  jag är så föredra jag att sitta här hemma just nu och lyssna på go musik och kanske istället gå ut till pöbeln vid halv 2 för att taga en sista dans, men jag tor inte det....


Rock on .....


"They dont know what it means to be different - they just think its bad all the time , but i dont really know about them because im as normal as one could be...."


 - Sid Vicious


    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards