Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Concertabrist och Guinness

Av Stefan Widerlöv - 15 oktober 2010 14:27

Fredag.

Efter en vecka där förkylningen har gett sig det mesta iallafall så är jag tillbaka på gymmet de senaste 3 dagarna. Idag var det förbannat trögt och jag var seg redan på uppvärmningen. Men skam den som ger sig. Det blev ett halvdant pass idag.

Försöker äta lite bättre och skära ned på matmängden denna gång. Jag ger mig inte förrän vikten börjar dala. Förvisso börjar byxorna bli liiite större och detta är ju ett gott tecken.

Har varit utan Concerta sedan i tisdags nu och det börjar märkas ganska mycket. Jag får inte fram orden jag vill säga, de fastnar i huvudet, jag är oorganiserad, jag är irriterad och jag har inte den där startmotorn längre som får mig att börja göra saker.  Det gör att allt känns lite tyngre.
Så idag har jag precis petat i mig en Concerta färsk från apoteket.

guinnessSka taga med mig frugan ut på stan en sväng för att sedan inmundiga After Work på Leprechaun.
Sen har jag ett par mycket vackra Guinness i kylen som väntar på mig. Sedan ligger kvällen öppen.

Jag tycker inte om jantelagen och hävdar bestämt att jag är VÄRD en kall Guinness idag.

Trevlig helg pöbeln….

COAO – Collapse Over And Out 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Omg

Av Stefan Widerlöv - 5 december 2011 01:53

Jag borde byta mitt lösenord för mitt account har blivit hackat. Du ska vara glad att jag inte gör samma sak mot dig som jag gjorde mot den förra personen. Hans sociala liv är ganska krossat. ...

Av Stefan Widerlöv - 17 februari 2011 20:40

Torsdag kväll. Sitter och kollar på ödesmatchen Frölunda – Aik. De måste nästan vinna denna matchen annars luktar det kvalserien och det får icke ske.Har idag kopplat in Gatewayen från Telia. Nu har vi TV, bredband  och även hemtelefoni,...

Av Stefan Widerlöv - 14 februari 2011 13:22

Måndag igen… Flytten är avklarad. Än återstår en hel del micklande innan lägenheten är klar. Kablage skall dras, tavlor skall upp, hyllor skall borras fast och lite småpyssel. Flytten gick ganska smidigt i fredags. Det är gott att ha vänner so...

Av Stefan Widerlöv - 10 februari 2011 11:28

Torsdag. Imorgon går flyttlasset. Känns väldigt konstigt. Vemodigt på något vis. Hade knappt bott in sig på stället vi bor nu. Men vi hamanr i ett lite mer lugnt område så vi slipper hörnet och helgstråket där vi bor. Ska bli skönt att slippa det j...

Av Stefan Widerlöv - 7 februari 2011 12:53

Måndag…. Är inte riktigt i form… Huvudvärk och seg som attan i kroppen.5 dagar tills vi flyttar och packningen går oerhört långsamt. Förvisso är det inte överdrivet mycket att packa men ändå… Jag vill ha koll och mina tidsschem...

Ovido - Quiz & Flashcards